ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Novembre, 2015

Notícies publicades en Novembre, 2015
  • Dijous, 26
  • menjar saludablement

PRESENTACIÓ LLIBRE: MENJAR SALUDABLEMENT. LA RÀDIO COM A MITJÀ D'EDUCACIÓ ALIMENTÀRIA.

Presentació Llibre: 2 desembre de 2015, 12,30 hores

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Ciències de la Salut.

El 28 de gener de 2014, la Universitat d'Alacant atorgava el doctorat honoris causa a la professora Consuelo López Nomdedéu. Ho feia en reconeixement a la seua trajectòria com a nutricionista en salut pública i la seua implicació en la transferència del coneixement científic a la societat, en desenvolupar, des de l'àmbit de l'educació alimentària, una concepció integral del procés de promoció i educació per a la salut.

Amb la publicació de la present guia es pretén aportar l'experiència de la professora López Nomdedéu com a divulgadora en el mitjà radiofònic i oferir un instrument pedagògic que permeta avançar en la comunicació en salut i, més concretament, en el seu procés de promoció. La iniciativa també cerca promoure la interdisciplinaritat que ha de guiar la divulgació científica a través dels mitjans de comunicació.

• Divendres, 20
  • AMÈRICA LLATINA

LA TRANSICIÓ ALIMENTÀRIA I NUTRICIONAL A AMÈRICA LLATINA

Conferència-Col·loqui 25 novembre a les 10:30 h.

Campus Universitat Alacant, Aulari 1-aula 27 P

Professor Convidat: Luís Falque Madrid. Llicenciat en Nutrició i Dietètica, professor emèrit de la Universitat de Zulia (Veneçuela) i secretari de la Societat Llatinoamericana de Nutrició-SLAN.

• CONFERÈNCIA CODINUCOVA 24 NOVEMBRE

24 NOVEMBRE. CONFERÈNCIA CODINUCOVA: ZERO DIABETIS

24 novembre: Dia Mundial del Dietista Nutricionista.

10 h. Conferència: ZERO DIABETIS

Lloc: Sala Rafael Altamira. Seu Universitat Alacant

(Accés per Av. Doctor Ramón y Cajal, nº 4)

Participaran en les ponències professionals sanitaris implicats en l'abordatge de la diabetis.

Queden convidats les persones afectades per aquesta malaltia, així com qualsevol altra interessada