ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Febrer, 2017

Notícies publicades en Febrer, 2017
  • Dijous, 16
  • II CICLE CONFERENCIES C. SOCIALS I S. PUBLICA

II CICLE DE CONFERÈNCIES SOBRE CIÈNCIES SOCIALS I SALUT PÚBLICA (DÍPTIC)

Aquest cicle de conferències està orientat a l'alumnat universitari (grau i postgrau), professors i professionals de les Ciències de la Salut o de Ciències Socials, activistes i col·lectius socials, i públic en general interessats a tenir una mirada global i actualitzada sobre els canvis demogràfics, epidemiològics, nutricionals i socials i les seues implicacions en termes de resultats en salut.

Comptarem amb una diversitat de ponents amb una àmplia experiència professional i d'activisme social com: Amand Blanes Llorens, Daan Van Brusselen, José María Copete, Juan Manuel García González, Luís Falque Madrid, Marian Araujo Yaselli i Marianella Herrera.

Lloc: Facultat de Ciències de la Salut (UA)

· Conferències- col·loqui: Saló de Graus (74 places): dies 23 i 24 febrer i 2 de març

· Taula redona: Aula 2 (24 places): 9 de març

Les conferències seran retransmeses en directe a través del Servei de Videostreaming de la UA:

· Vídeo del dia 23 de febrer

· Vídeo del dia 24 de febrer

· Vídeo del dia 2 de març

· Vídeo del dia 9 de març

INSCRIPCIÓ OBERTA.

• Divendres, 10
  • XIV CONFERÈNCIA JOSE MARÍA BENGOA

XIV CONFERÈNCIA JOSÉ MARÍA BENGOA (Cartell informatiu)

"EL PROCEL·LÓS MAR DEL MENJAR SALUDABLE... SE CERQUEN CAPITANS"

- Dia: 16 de febrer de 2017

- Hora: 12:00 hores

- Lloc: Facultat de Ciències de la Salut. Saló de Graus

- Ponent: CÉSAR IBÁÑEZ SALINAS. Dietista-Nutricionista. Professor de Cuina en Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Escola d'Hoteleria i Turisme de Lleida.