ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Maig, 2017

Notícies publicades en Maig, 2017
  • Dijous, 25
  • logo colomer

Concha Colomer Symposium (Cartell)

Cursos d'estiu Rafael Altamira

The 17th of July
    University of Alacant
    Guidance: Carlos Álvarez-Dardet Díaz
    Credits: 8 hours / 0,8 credits LRU / ECTS
    Prize: 50€
    El simposi CONCHA COLOMER, jornada que inaugurarà el curs PUBLIC HEALTH ASSETS, es va instaurar per al reconeixement i memòria a tota una trajectòria vital i professional dedicada a la lluita per la salut pública i la promoció de la salut. Concha Colomer Revuelta (1954-2011), gran defensora dels drets de la dona, va tenir una gran influència a tot Europa i Llatinoamèrica i va ser cofundadora de l'European Training Consortium for public health and health promotion.

Jornada Cercant sinergies per a la salut global

I Jornades de la Xarxa Sanitària Solidària d'Alacant

24 i 25 de maig 2017

Saló d'Actes de l'Hospital General Universitari d'Alacant

• Dijous, 4
  • llibre com aprenguérem a menjar

Com vam aprendre a menjar. L'acció educativa i social del Programa EDALNU, 1961-1996

Del 27 d'abril de 2017 al 27 d'octubre de 2017, en la Sala José Puche del Palau de Cerveró de València (Plaça Cisneros, 4).
    Comissariat: Antonio García Belmar.

Com a record del Programa d'Educació en Alimentació i Nutrició, (1961-1996), conegut amb les sigles EDALNU, l'Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència "López Piñero" de la Universitat de València i el Grup Balmis de Recerca de la Universitat d'Alacant presenten en el Palau de Cerveró de la Universitat de València una exposició dedicada a conèixer i reflexionar sobre els principis i les activitats d'aquest programa governamental destinat a la promoció de millors hàbits alimentaris entre la població espanyola dels últims anys del franquisme i els inicis de la democràcia.

L'exposició, comissariada per Antonio García Belmar, presenta els resultats del projecte de recerca dirigit per Josep Bernabeu Mestre, tots dos professors de la Universitat d'Alacant, i pretén mostrar els estrets vincles que uneixen l'alimentació amb la societat i la cultura d'un país.

• Dimarts, 2
  • seminari salut pública

Seminaris cicle Concepción Arenal

Cicle de conferències durant els mesos de maig i juny de 2017.