ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Maig, 2018

Notícies publicades en Maig, 2018
  • Dimarts, 15
  • EL SETRILL 2

EL SETRILL. Un programa de ràdio sobre gastronomia, tradicions culinàries i salut.

Demà dimecres 16 de maig a les 12,15 h. s'emetrà el quart i últim programa de la temporada d''El Setrill', dedicat en aquest cas als arrossos. El podeu veure en la pàgina web de ràdio i en les pàgines Facebook de RadioUA i en la del Setrill https://www.facebook.com/elsetrillgastronomic/

"El Setrill", és un programa per a tota la comunitat universitària i per a tots aquells que vulguen  sentirlo. Un espai on intentem posar a taula la gastronomia de la nostra terra i el seu paper en la consecució d'una alimentació més saludable, i que forma part de les activitats divulgatives de la "Càtedra Carmencita d'Estudis del Sabor Gastronòmic", una dels càtedres institucionals de la Universitat d'Alacant.

• Com vam aprendre a menjar

Exposició "Com vam aprendre a menjar. L'acció Educativa i social del programa EDALNU 1961-1996

En 1961 s'engegava a Espanya el Programa d'Educació en Alimentació i Nutrició, conegut amb les sigles EDALNU. El seu objectiu va ser educar  la població espanyola en nous i millors hàbits alimentaris, a més d'estimular la producció i el consum local d'aliments protectors. A través dels textos i les il·lustracions dels llibres i manuals, les escenes dels documentals i fotografies, els missatges dels cartells i dibuixos produïts pel programa EDALNU, l'exposició pretén mostrar els estrets vincles que uneixen  l'alimentació amb la societat i la cultura d'un país.

-16 maig a les 20:15 h. Conferència inaugural.

- 24 maig a les 20:15 h. Taula Redona sobre Educació en alimentació i nutrició avui.

Durada exposició Dimecres 16 de maig-dijous 28 de juny de 2018

Lloc: seu de la  Universitat d'Alacant, c/ Ramón y Cajal, 4 tel. 965145333

Per a més informació, consultar el siguente enllaç: www.programaedalnu.es