ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Desembre, 2019

Notícies publicades en Desembre, 2019
  • Bengoa 2020

CONFERÈNCIA BENGOA 2020

Aquesta Conferència pretén ser un espai de debat i reflexió entorn de qüestions actuals relacionades amb l'alimentació i la nutrició, orientada especialment als interessos dels estudiants, però també del professorat. En aquesta ocasió, comptem amb la col·laboració de Juan Revenga, un gran divulgador en l'àmbit de la nutrició que realitzarà una ponència que porta per títol "Convençuts però equivocats: per què són tan difícils d'entendre els missatges sobre nutrició". L'assistència és lliure i gratuïta, però és necessari inscriure's en l'enllaç que apareix en el cartell.

Data: 13 de febrer 2020

Hora: 12.30

Lloc: Saló de Graus Alfredo Orts, Facultat de Ciències de la Salut (UA)

• Dimecres, 11
  • Carmen Vives

Seminari Grup d'Investigació Salut Pública

A step forward tackling social inequalities in gender-based violence

Discuso recepció doctorat Honoris causa Universitat Umeä

Carmen Vives Cases

Data: 18-12-2019

Hora: 12.00 - 13.30

Lloc: Seminari Concepción Arenal

• loreto

Loreto Cruz Bonmatí: Premi al treball com a Infermera Comunitària

La Càtedra d'Infermeria Familiar i Comunitària concedeix el Premi al treball com a Infermera Comunitària a la professora Loreto Cruz Bonmatí, en l'acte de lliurament de premis que va tenir lloc el dia 29 de novembre de 2019.

• Dimarts, 3
  • premio dpto

Premi al Dpto. Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència

La Càtedra d'Infermeria Familiar i Comunitària concedeix una placa al Departament d'Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Ciència en reconeixement al suport i estímul rebuts per al desenvolupament de la Càtedra, en l'acte de lliurament de premis que va tenir lloc el dia 29 de novembre de 2019.