ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Juliol, 2019

Notícies publicades en Juliol, 2019
  • Dimarts, 16
  • logo Balmis

Signatura del Conveni entre el Col·legi Oficial de Metges d'Alacant (MENGE) i la Universitat d'Alacant

La presidenta del Col·legi Oficial de Metges d'Alacant (MENGE), la Dra. María Isabel Moya, i el rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, han signat un conveni específic amb l'objectiu de formentar i promoure la recerca en el camp de la vacunologia social i les vacunes.

El conveni arreplega l'organització de fòrums i conferències per a desmitificar falses creences, i d'actes pel bicentenari de la mort del cirurgià alacantí Francisco Balmis.

A la signatura del conveni també han assistit Elena Ronda, directora del Departament de Infermeria Comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la Cienca; Pablo Caballero, secretari del Departament; Carmen Vives i Eva Gabaldón, vicedeganes de la Facultat de Ciències de la Salut; i José Tuells, director de la Càtedra Balmis de Vacunologia de la UA.

Seminari Nutrició en Cirurgia Bariátrica (PDF)

Conferencista convidada: Gloria Deossa Restrepo (Univ. Antioquia, Colòmbia)

Conversatorio: Impacte de la cirurgia birátrica en la nutrició pública, Rocío Ortiz (UA)

Moderadora: Ikram Benazizi (UA)

Data: 04/07/2019

Hora: 13  a 14 h

Lloc: CS/S006, Edif. Ciències Socials, UA

Taula Redona

Ingestes i recomanacions nutricionals entre regions europees i no europees: Espanya, Suïssa i Colòmbia.

Conferenciastas: Gloria Deossa, Muriel Moser, Rocío Ortiz.

Moderador: Héctor González

Data: 05/07/2019