ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Desembre, 2020

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020 / 2021
Notícies publicades en Desembre, 2020
  • icona votació

ELECCIONS 2020 PER A la RENOVACIÓ DELS MEMBRES ELECTES DEL CONSELL DE DEPARTAMENT

PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDATURES ELECTES

Acabat el termini de reclamacions contra la proclamació provisional de candidatures electes, i sense haver rebut cap, es procedeix a publicar l'Acta de la proclamació definitiva de les candidatures electes (PDF), signada per la Comissió electoral.

• Dimarts, 15

PROCLAMACIÓ PROVISIONAL DE CANDIDATURES ELECTES

Finalitzada la jornades de votació a les 20.00 hores del 14 de desembre, la Comissió electoral va estendre acta dels resultats de la votació (PDF).

I es procedeix a la publicació provisional de candidatures electes (PDF). Contra aquesta proclamació es podran presentar reclamacions els dia 16 i 17 de desembre, per mitjà del Registre General de la UA o en horari de la Secretaria del Departament.

• Dimarts, 1

Seminari de Formació COVID-19, Epidemiologia i Prevenció

Objectius del seminari:

1. Conèixer les característiques de la COVID-19, la seua propagació pandèmica i els seus efectes sobre la morbi-mortalitat.
    2. Adoptar les mesures preventives per a minimitzar el risc d'emmalaltir o de transmetre la malaltia.

Dirigit a: estudiants de la UA

Reconeixement acadèmic: 0,5 ECTS

Duració: 5 hores

La matrícula del curs és gratuïta i l'acceptació es farà per ordre d'inscripció.

Inscripció oberta: del 30 de novembre al 14 de desembre

Dates de realització: 15 i 16 desembre horari de 17 a 19.30h (Moodle UA), avaluació 17 desembre a les 17 hores (presencial) aulas A2/D02, A2/D01 i A2/E02 de l'aulari II

Modalitat: semi-presencial (les classes seran online i el test presencial)

Impartit per: Josep V. Tuells

Temari:

Tema 1. Antecedents i característiques dels Corona Virus, el SARS-COV-2.
    Tema 2. Epidemiologia i propagació pandèmica del SARS-COV-2.
    Tema 3. Mesures preventives individuals i col·lectives enfront de la COVID-19.
    Tema 4. Vacunes en desenvolupament contra la COVID-19.
    Tema 5. Debat i discussió sobre estratègies de contenció de la pandèmia.

Email de contacte: i.gonzalez@ua.es

PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDATURES

Finalitzat el termini establit en el calendari electoral, la Comissió Electoral proclama la llista definitiva de candidatures (PDF) a les eleccions de membres electes del Consell de Departament d'Infermeria comunitària, Medicina Preventiva i Salut Pública i Història de la ciència.

Atès que el nombre de candidatures a representants del col·lectiu de Personal d'Administració i Serveis i el d'Estudiants coincideix amb el nombre de representants elegibles, quedaran proclamats com a representants de manera automàtica, sense necessitat de realitzar la votació. El vot anticipat i el vot presencial es realitzaran únicament per al col·lectiu de PDI sense vinculació permanent (no Doctor) i personal investigador en formació, en la forma i dates indicades en el calendari electoral.

CAMPANYA ELECTORAL

La campanya electoral serà del 2 al 9 desembre. Totes les activitats de la campanya hauran de realitzar-se d'acord amb el que s'estableix en l'article 24 del Reglament electoral de la Universitat d'Alacant.

VOT ANTICIPAT

El vot anticipat podrà realitzar-se els dies 10 i 11 de desembre en el Seminari Concepción Arenal (Soterrani Edif. CC. Socials) de 9.00 a 20.00 hores. Les persones que desitgen exercir aquest dret, hauran de mostrar el seu document d'identificació en el moment de depositar el seu vot en l'urna.

JORNADA DE VOTACIÓ

D'acord amb en el calendari electoral, la jornada de votació per a l'elecció dels membres electes del Consell de Departament se celebrarà el dilluns 14 de desembre, de 9h a 20h. La mesa electoral quedarà instal·lada en el Seminari Concepción Arenal, situat en el soterrani de l'edifici de Ciències Socials. Els qui desitgen exercir el seu dret al vot, hauran d'acudir a la seu de la mesa electoral proveïts del seu document d'identificació.