ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Novembre, 2020

Notícies publicades en Novembre, 2020
  • Dijous, 26
  • icona votació

ELECCIONS 2020 PER A la RENOVACIÓ DELS MEMBRES ELECTES DEL CONSELL DE DEPARTAMENT

PROCLAMACIÓ PROVISIONAL DE CANDIDATURES

Conclòs el termini per a la presentació de candidatures, pot consultar-se la proclamació provisional (PDF) per a la renovació dels membres electes del Consell de Departament. El termini per a presentar reclamació és del 26 al 27 de novembre 2020.

• Dijous, 19

CENS DEFINITIU

Els electors que estaven en el cens d'alumnes i en cens de PDI sense vinculació permanent (no doctor) i PI en formació, han passat ha formar part d'aquest últim únicament. Per tant, el cens de PAS, el cens de PDI sense vinculació permanent (no doctor) i PI en formació, i el cens de PDI amb vinculació permanent i PDI doctor (membres nats), es donen com a definitius. I es publica el nou cens d'alumnes.

A més, es fa consta que no ha hi havia cap reclamació contra el cens provisional.

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

El termini de presentació de candidatures a les eleccions 2020 per a la renovació dels membres electes del Consell de Departament estarà obert del 19 al 25 de novembre. Els impresos per a la presentació de candidatures individuals o agrupacions de candidatures hauran de presentar-se, emplenats i signats, en la Secretaria del Departament d'Infermeria comunitària, Medicina preventiva i Salut pública i Història de la ciència, o a través del Registre General de la Universitat. No s'admetran candidatures presentades a través del correu electrònic.

• Dijous, 12

CALENDARI ELECTORAL

Aprovat ahir dia 11 de novembre de 2020 en Consell de Departament, es publica el Calendari electoral 2020 (PDF) per a la renovació dels membres electes del Consell de Departament.

El dret al vot anticipat es podrà exercir els dies 10 i 11 de desembre, seguint el que s'estableix en l'article 28 del Reglament electoral de la Universitat d'Alacant, en el Seminari Concepción Arenal (Soterrani Edif. CC. Socials) de 09.00 a 20.00 hores.

La jornada de votació serà el 14 de desembre en el Seminari Concepción Arenal (Soterrani Edif. CC. Socials) de 9.00 a 20.00 hores.

CENS ELECTORAL PROVISIONAL

Els electors que pertanguen a més d'un cos electoral puguen comunicar fins al 16 de novembre, per mitjà del Registre General o presencialment en la Secretaria del Departament, a la Comissió electoral l'adscripció a aquell col·lectiu en què desitgen exercir el seu dret de sufragi. En cas de no fer-ho, seran adscrites al col·lectiu amb menor nombre d'electors.

Les reclamacions contra el cens electoral provisional podran presentar-se fins al 18 de novembre davant del Registre General o presencialment en la Secretaria del Departament.

COMISIÓN ELECTORAL

José Verdú Soriano (titular)

Elena Ronda Pérez (suplente)

Mª Isabel González Rodríguez (titular)